Kvalitní veřejná hromadná doprava v souvislosti se vzrůstajícím objemem přepravovaných osob významně přispívá k udržitelnému rozvoji v Praze a jejím okolí.
Jedním z našich preferovaných cílů je rozvoj v oblasti kvality se zaměřením na poskytování služeb pro vás – naše zákazníky. Vaše spokojenost s kvalitou poskytovaných služeb se významně podílí na zvyšování naší konkurenceschopnosti ve vztahu k individuální automobilové dopravě a ostatním dopravcům.
Uvědomujeme si nutnost komunikace s našimi stávajícími i potencionálními zákazníky z řad široké veřejnosti, našimi zaměstnanci, zadavatelem služby a s partnerskými organizacemi, majícími zájem na naší prosperitě.
Ve vztahu ke spokojenosti našich zákazníků a zainteresovaných stran se především zaměřujeme na:
spolehlivost,
informovanost,
dostupnost,
bezpečnost,
komfort při cestování.
Mezinárodní standardy, z nichž v oblasti kvality vycházíme:
ISO 9001: Systém managementu kvality – Požadavky,
EN 13816: Doprava – Logistika a služby – Veřejná přeprava osob – definice jakosti služby, cíle a měření.
Ocenění v oblasti kvality
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost získal prestižní ocenění od České společnosti pro jakost „CZECH MADE“. Značka je DPP propůjčena na roky 2022 a 2023, vyjadřuje vysoký stupeň plnění kvalitativních požadavků v přepravě cestujících.
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost obdržel ocenění „Ambasador kvality České republiky“ dne 11. listopadu 2019 od České společnosti pro jakost; v kategorii veřejný sektor tak obsadil 3. místo.
Certifikáty kvality
QMS-ISO9001-CZ
Standardy kvality EN13816-CZ
Jízdní řády
Jízdní řád pro požadovanou linku není momentálně dostupný.