Předmětem stavby byla realizace prodloužení tramvajové trati Sídliště Barrandov – Holyně – Slivenec, 2. etapa. Tato 2. etapa řešila část úpravy napojení na stavbu 1. etapy realizované v roce 2021 – 2022, která obsahovala stavbu napojení na novou tramvajovou trať provedenou hned za stávající smyčkou Sídliště Barrandov. Tato etapa byla poslední etapou a její realizací došlo k dokončení záměru prodloužení tramvajové trati od smyčky Sídliště Barrandov do smyčky Slivenec a umožnění na tuto trať nasazovat do pravidelného provozu všechny typy tramvají, nejenom obousměrné KT8N2.
Tramvajová trať tvoří v daném území páteř dopravní obsluhy MHD a zvýšuje kvalitu dopravní obsluhy daného území.
Nová trať do Slivence
Délka tramvajového úseku realizovaného v rámci 2. etapy je v délce přibližně 460 metrů a zakončen smyčkou v délce přibližně 600 metrů.
Vybudováno bylo mj. sociální zařízení pro řidiče tramvají uvnitř tramvajové smyčky v její jihozápadní části. Zařízení slouží pro hygienu a krátkodobý oddych řidičům tramvají.
Společně s výstavbou tramvajové trati byly provedeny sadové úpravy.
Nové zastávky
V rámci projektu došlo k úpravě zastávky Holyně do konečné podoby a zřízení jednoho páru zastávek v obratišti Slivenec.
Na tramvajových zastávkách je zřízen bezbariérový přístup pomocí ramp.
Tramvajové zastávky jsou vybaveny standardními úpravami pro osoby se sníženou schopností orientace.
Schéma provozu MHD v oblasti
Parkoviště P+R
V prostoru obratiště Slivenec plánuje TSK Praha vybudování parkoviště P+R v rozsahu 120 – 155 parkovacích stání.
Financování projektu
Stavba byla spolufinancována z Evropské unie v rámci Operačního programu Doprava 2, podrobnosti naleznete zde a Operačního programu doprava 3, podrobnosti naleznetezde
Jízdní řády
Jízdní řád pro požadovanou linku není momentálně dostupný.