Architektem hloubené stanice s ostrovním nástupištěm je Ing. arch. Lukáš Jedlička. Stanice Depo Písnice je relativně mělce založený objekt. Jedná se o konečnou stanici nové trasy D. Terminál spojuje dopravu hromadnou s osobní, metro + BUS (v budoucnu tramvaj), spojení je navázáno zejména na Středočeský kraj. Součástí bude odstavné parkoviště P+R. U stanice bude i depo pro odstav a údržbu souprav metra. Součástí stavby metra mohou být i vedlejší objekty jako je například objekt administrativy nebo obchodní vybavenosti.
Tato stanice je dnes asi nejméně uchopitelná. Její finální řešení včetně umístění vlakového depa a autobusového terminálu bude vycházet z majetkoprávního zajištění dané lokality. Povrchy této stanice aktuálně procházejí další optimalizací. Výsledné řešení by mělo být zapracováno do změny DUR po dohodě s MHMP, příslušné MČ, IPR, DOSS.
Nová studie je zaměřena na optimální řešení území, které umožní kompaktní zástavbu pro případného developera, který by chtěl do území v okolí stanice vstoupit. Studie však řadí na první místo snadnou orientaci a pohodlí cestujících při přestupu na návaznou dopravu. Snahou je uvolnit co nejvíce ploch, například zvýšením kapacity P+R na střeše haly depa o jedno podlaží.
Vizualizace stanice Depo Písnice
2018 - stanice Depo Písnice - nástupiště
2018 - stanice Depo Písnice - pohled na výstup z nástupiště
2018 - stanice Depo Písnice - pohled na výstup z nástupiště
Historický vývoj architektonického řešení stanice Depo Písnice najdete ve fotogalerii.
Jízdní řády
Jízdní řád pro požadovanou linku není momentálně dostupný.