Architekturu dosavadního návrhu měla na starosti Ing. Arch. Alena Martínková. Návrh stanice vychází ze směrového a výškového umístění trasy, která těsně nadchází stávající stanici na trase metra A. Nová jednolodní stanice uprostřed svého nástupiště umožňuje bezbariérový přestup na trasu metra A, z obou konců nástupiště jsou pak přístupné důležité ulice Vinohradská a Francouzská. Tyto výstupy doplňuje výtah ústící v Korunní ulici.
Jednolodní stanice je uložena v hloubce cca 40 m pod terénem. Bude se tak jednat o jednu z nejhlouběji umístěných stanic pražského metra. Řešení podpovrchových vestibulů je značně limitováno okolní zástavbou, během stavby musí být brán velký zřetel na zajištění okolních domů. Výstupy z vestibulů budou provedeny co nejsubtilněji tak, aby co nejméně narušovaly stávající parter. Výtahy v Korunní třídě budou umístěny uvnitř nárožního objektu.
Pro stanici Náměstí Míru se předpokládá vypsání architektonicko-výtvarné soutěže, která doupřesní řešení výstupních objektů, a stejně jako u ostatních stanic nové trasy, vnese do této stanice výtvarný element.
Vizualizace stanice Náměstí Míru
2015 - stanice Náměstí Míru - nástupiště - přestup na trasu A
2015 - stanice Náměstí Míru - nástupiště
2015 - stanice Náměstí Míru - pohled na výstupní eskalátory
2015 - stanice Náměstí Míru - vestibul
2015 - stanice Náměstí Míru - větrací objekt v Riegerových sadech
2015 - stanice Náměstí Míru - výstup ze stanice
2015 - stanice Náměstí Míru - výstupní chodba
2015 - stanice Náměstí Míru - výtah ze stanice
Historický vývoj architektonického řešení stanice Náměstí Míru najdete ve fotogalerii
Jízdní řády
Jízdní řád pro požadovanou linku není momentálně dostupný.